Links (leeg lvf)
LESVOORBEREIDINGS FORMULIER |
NAAM |
|
DATUM: |
||
Les / trainingsopdracht: |
||
Les / trainingsdoelstelling: |
||
Beginsituatie |
Consequenties voor de les / training |
|
- De groep kan aandachtspunt ……… onder de volgende omstandigheid ……. Uitvoeren. - De groep kan aandachtspunt ……. Onder de volgende omstandigheid ………Niet uitvoeren.
- De groep kan aandachtspunt …… benoemen. - De groep kan aandachtspunt ……. Niet benoemen.
- - - -
|
|
|
Betere motorische studenten zijn: - …… kan aandachtspunt…… onder de volgende omstandigheid………uitvoeren - Enz….
Mindere motorische studenten zijn: - …..kan aandachtspunt…… onder de volgende omstandigheid……….niet uitvoeren. - Enz…….
Betere cognitieve studenten zijn: - …… kan aandachtspunt……benoemen - Enz….
Mindere cognitieve studenten zijn: - …..kan aandachtspunt……niet benoemen. - Enz…….
Meer sociale studenten zijn: - -
Minder sociale studenten zijn: - -
|
|
|
- - -
- -
- - -
- - - |
|
|
|
||
BEWEGINSVORM(Welke oefeningen moeten de deelnemers doen?) |
DOEL VAN DE BEWEGINGSVORM (Wat wil jij bereiken met de oefeningen?) |
ORGANISATIETeken de opstelling (inclusief legenda) |
BEGELEIDING (Wat doe jij als lesgever?) |
ern:Kernachtige beschrijving van de hoofdactiviteit die je hier aanbied. |
Kern: Wat wil je bereiken met de hoofdactiviteit die je aan gaat bieden? |
Kern: Opstelling tekenen van de hoofdactiviteit die je aan gaat bieden. Denk hierbij ook aan de opstelling van de studenten en jezelf als lesgever. |
Kern: Aangeven wat jij doet om de les te laten verlopen zoals jij wilt. Denk hierbij aan: - het coachen (individueel of heel de groep), - het organiseren van materiaal (wie zet wat klaar en wie ruimt wat op) - Regels, afspraken en hoe ga je deze toepassen - Scheidsrechter(s) wel/niet inzetten - Motivatie bij de leerlingen bevorderen
|
Maak jouw eigen website met JouwWeb